Kväll

Ja då var det kväll och snart nyårsafton. Idag har jag avslutat med sunt bröd och avokado istället för fisk som jag skulle men klockan blev mycket och ställa sig framför spisen klockan 22.30 lockade mig inte. Avatar var helt sjukt bra, vilka otroliga scener och natur gjort i en sketen dator. Det är just en sådan sak som min man sitter och gör just nu, ännu en reklamfilm i 3-d format som ska visas på TV 4 i Februari. Ska nu börja förbereda en överraskning till mina föräldrar, men eftersom min mamma läser denna bloggen tänker jag inte avslöja den än. Det kommer sen..

Kommentarer
Postat av: Petra kusin

Hejsan Svejsan Malena!

Håll i med ditt matprogram, du kan. Roligt att läsa din Blogg .

Gott Nytt år på dej och din familj

Kramar

2009-12-31 @ 12:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0