hoppla

Vad hände, jo jag råkade ut för total nyhetstorka efter min totala trötthet, farligt nära väggen där men gud så trög man är när man väl sitter i den situationen. Hade aldrig trott det var möjligt för min del, trodde jag hade det starkaste psyket man kan ha. Jag tycker inte om att faktiskt vara så vek i sinnet, det är för mig pinsamt...
Men nu har jag köpt min iphone och blev helt plötsligt lättare till sinnet..
Ingen bild idag för denna blogg.se är så jävla slött att det inte går att ladda upp bilder, börjar fundera på att byta bloggställe.....

Kommentarer
Postat av: Anki J.

Skönt att ha dig tillbaka och att du tillfrisknat igen.

Ha en bra vecka, kusin och va rädd om dig!

Kram

2009-12-01 @ 01:56:10
URL: http://www.jankils.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0