tralala

Nu har jag lagat mat och läst ut boken jag lånade av mamma i söndags och jag tänkte faktiskt sätta mig och släktforska lite tror jag. Det blev kottlett med bea sås och ugnstekt potatis, riktig "karramad". Har suttit inlåst i ett konferensrum hela dagen och försökt vara kreativ, rent slut i huvet är jag nu. annars inget nytt, tradigt väder ute, mörkt, kallt ja det är helt enkelt inte så positiva vibbar just nu. Alex och mannen slappar i soffan och tittar på Batman. Jörgen var ute och rumlade igår med jobb och landade i sängen halv tre inatt....uschjamej vad trött jag hade varit..
Matlagning i full gång, här kör vi med halvfabrikat och inget fjantande hemlagat inte!
Såhär ser vår värmebrännare ut efter flera dagars storm och flera fall i golvet, och vad gjorde jag därute då??
jo jag rökte naturligtvis, har forfarande inte slutat med detta, fyyyyyy på fingrarna..

Kommentarer
Postat av: tanya

ja, jag hade prov dagen efter :( saknar dig en massa!

2009-11-10 @ 21:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0