aj aj aj

Ja så här går det nästintill alltid när jag ska laga mat. Tradigt då man lagar mat 6 dagar i veckan!
Idag rakt hår och osminkad, inte så värst Anna Anka det inte. Söndag och lata dagar är det inte, nej jobb vid datorn hela dagen. Igår lite fest hos kompis Lisa för att fira hennes mc körkort. Helt underbart att nu vara tre tjejer i gänget som kör hoj. Idag är det bloggawards, hur sören får man fler läsare och fler kommentarer? Jag kanske skriver tradigt, måste läsa in mig på det faktiskt. Det måste finnas intressantare saker att skriva om än mode eller??? Vad vill folk läsa egentligen?
Kasst val för utkastning i körslaget, det var för tusan en av de bästa körerna som åkte, dåligt. Kan folk inte sluta rösta på kändisarna och istället rösta på det som verkligen är bra. Stefan fick köra en låt som var rätt dåligt val kan jag tycka, bara för att han är den enda som faktiskt inte har någon egen låt att framföra, ha komiskt!!!
Imorgon blir det allt lite MFF & IFK Göteborg, coolt att se den nya arenan.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag läser i alla fall! :-)

Skriv adressen fler gånger på facebook, lämna till vänner och släktingar. Blogga om något som kvällstidningarna skriver så kan man hamna i rutan bredvid artikeln. Kanske kan hjälpa något! Tror att folk överlag är ganska dåliga på att kommentera även om man läser regelbundet! Skriva ofta måste man nog också, annars tröttnar folk på att komma, om det ser likadant ut dag efter dag! Lycka till! Kram

2009-10-19 @ 19:42:24
Postat av: Maria

Jag skrev en jättelång kommentar men den finns inte kvar...

2009-10-19 @ 20:52:03
Postat av: Anna

Kul att du är så duktig på att blogga. Stefan i körslaget kan ju inte ens sjunga så det är lite komiskt att han är kvar. Han valde själv den låten, Rigo borde inte åkt ut utan det kunde Stefan eller tråkmånsarna från norrland med sin rengubbe, det var ännu mer komiskt i studion än i tv:n. Vi skrattade så vi nästan grät. På lördag blir det tufft, två låtar per kör och höga förväntningar.

/Anna

2009-10-20 @ 15:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0