Då var det dags igen

Modevärlden säger jag bara, jag dissar den totalt. De har hittat ännu en bild från "Ralf Lorän" (hihi) där modellen är rätt retuscherad, kolla in på en helt omöjlig kropp om du inte är stendöd och har varit inlåst på Auschwitz. http://www.aftonbladet.se/wendela/article5993965.ab. Jag dissar modevärlden så mycket att jag går på skopunkten och köper billiga skor. Jag tröttnar på skor så fort och jag vill inte ha dåligt samvete när jag inte använder dem mer efter att ha betalat 1000 kronor eller mer så då handlar jag där. Dålig kvalité gör att de oftast bara håller en säsong och kostar knappt något. Dessa köpte jag tillsammans med ett par streetskor för 340 kronor.
Jaha nu är killar helt plötsligt smartare än tjejer baserat på högskoleprovet, en grund säger dem att det är för att fler tjejer går praktiska linjer medan killar går teoretiska och det är väl inte så svårt att förstå. Tjejer är med praktiska eftersom det är vi som gör det mesta i vardagen. Tänk hur det skulle se ut i vardagen om inte tjejerna utförde det mesta. Var det hemskt sagt, tja kanske men bara sanningen. Tjejerna har kanske inte den tiden i livet att lägga ner på att bli smart för de måste sköta allt medan killarna läser sig till smarthet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0