FREDAG

Ja det är det och det ska bli skönt, just precis har min man och jag tagit vars en tupplur på soffan i ett försök att jaga fatt de timmarna vi har förlorat i veckan. Nu sa jag bestämma vad vi ska äta, suck, alltid ett stort problem. Har fortfarande inte motiverat mig att gå igång med GI mat ännu. Det kommer kanske senare.
Idag är det Idol och jag bara säger rösta rösta på Reza för det ska jag. http://tv4play.se/noje_och_humor/idol?videoId=1.1270826&renderingdepartment=2.34558
Jag glömde att berätta hur det gick hos läkaren, ja vad ska jag säga... naturligtvis ska jag sluta röka ( det behövde han ju inte berätta för så klok är jag att veta att mitt liv blir bättre utan cigaretter). Han sa också att min näsa ser hur fin och bra ut som helst, tyvärr var han tvungen att spruta in näsdroppar när han skulle titta i den för jag var rent för täppt!!!! På grund av näsdropparna kunde jag knappt se resten av dagen för att jag nyste en gång i sekunden, jag kunde inte tala i telefon eller med mina kunder för min näsa rann konstant.... Han kommer inte heller att fortsätta undersökningen förrän jag går och förgiftar min näsa och kropp med cortison. Man kan fråga sig vad de lär sig på sin skola, till och med jag vet att det är inte ett botemedel utan ett gift som dödar bakterier och tar bort symptom för en stund, sen kryper allt tillbaka igen om man är duktig nog att inte bli beroende. Ja vad ska man göra jag lovade att göra behandlingen under en månad och inte en dag längre..sen får vi se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0