Gott liv

Jag var trött i morse men jag var bara tvungen att ta foto på min favvetröja och min outfit för dagen. Den är så skön och mysig, om någon har sett en likadan typ av tröja så tipsa mig gärna var man köpa den för jag skulle kunna tänka mig fler. Har nämligen ingen koll på var den kommer ifrån.
Har jobbat som vanligt och efter att ha varit och handla på "häftiga" (not!) center syd satte jag fram mitt Wii fit och körde en timmes träningspass, väldigt nödvändigt, jag går upp i vikt för varje dag jag väger mig....tradigt.
Gud va kul att fler är inne och läser, har haft mitt rekord idag 10 personer. WOW!
Här kommer ännu en bild fast bättre på min kommande tatuering, jag lovar att jag ska lägga in en bild när den är färdigt och inristad i min hud.
Läste lite på aftonbladet ikväll, ja varför vet jag inte men jag ville uppdatera mig lite. Det började bra med:
Zlatan gör måååållll, självklart tänkte jag, det gör han väl alltid när han har andra färger än de svenska på sig....
Sen kommer jag till Rihanna. "Se Rihannas nya vågade stil". Har hon prestationsångest eller vad är det frågan om, är det någon som sagt att hon inte sjunger tillräckligt bra och därför måste hon ta av sig kläderna??
Jag är så trött på detta nakenmåstet, är det bara jag som är intresserad av låten & rösten?? Det roliga är att de säger att de är inte tvugna att ta av sig kläderna men gör det för sin egen utvecklings skull......öööh va? Hur kan man utveckla sig genom att visa alla sina hemligheter?
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article5989750.ab



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0