Måndag måndag

Jaaa det är måndag och snart är det fredag igen, livet passerar och vad gör man, något hela tiden. Alla våra vänner klagar på att vi aldrig är lediga, vi jobbar för mycket och ringer aldrig till någon. Nä det är rätt, vi gör mycket med vår tid men det är väl bara kul, trist hade det varit att alltid sitta hemma i soffan och sitta och glo på varandra. Jag talar också i telefon 8 timmar om dagen på jobb och har ingen lust alls att lyfta på luren när jag kommer hem, jag är färdigpratad då.
Men jag är inte färdigskriven. Snart ska vi till helsingborg och skriva upp oss på väntelista till Johan på Eviltattoo, jag ska ha ett japanskt körsbärsträd på ryggen. Typ det nedan till vänster, fast snyggare.

 

Snygg tatuering om man tar bort elefanten, för vem vill ha en rosa elefant på ryggen??

Har faktiskt varit på fotboll idag, nya swedbank stadion i Malmö, match: MFF-IFK Göteborg. Tyvärr förlorade MFF med ett mål som IFK inte var värda. Det var längesedan jag såg så rolig fotboll som MFF spelade, de hade hela matchen men ingen tur med målet....synd.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, det kommer bli jätte snyggt! Är så sjukt sugen att göra en till tatuering :D

2009-10-20 @ 00:02:35
URL: http://tidsfordrivetjonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0