Snart jul

Medan familjen sitter och latar sig framför tv:n har jag lagat mat, ätit och betalat våra räkningar. Ja sånt får man göra emellanåt i detta maskulin hus. Jag måste ju bara visa en länk jag fick idag med nättidningen PS. Kolla in detta: http://www.youtube.com/watch?v=pOJ40U9nQl0. Han gjorde verkligen skäl för sin lön.
Lite lek med photoboot efter träningen idag. Körde ett aerobics pass som var jättekul idag.
Hoppas att det ska visa sig snart. Måltiderna har bestått av två kokta ägg till frukost, chili con carne till lunch med ett berg av sallad och kycklinggryta med sallad till middag. Jag han med en halv morot emellan också.
Ändå känns min mage som om den håller på att jäsa, ont som sören gör det.
När nu ska jag lägga mig och titta på en film tänkte jag eller ojdå klockan var visst mycket, det får bli en annan kväll. Godnatt på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0