Tillbaka till verkligheten!

Jag är nu tillbaka efter en lång paus i skrivandet och lovar att det inte ska upprepas igen. Vad har hänt under denna tiden, ja eftersom jag har så kort minne så får jag dra veckan. Jag kom förresten på att för två veckor sedan fick jag äran att testa ishockey i full mundering med ett helt gäng "pågar". Vi var ett gäng som hade blandad erfarenhet av skridskoåkning vilket ledde till en hel del goda skratt och de kom mest från mig när jag höll på att trilla eller pucken bara snyggt gled förbi mig medan jag försökte svinga klubban för att stoppa den. Nedan ser ni den snygga outfiten.....
Skitkul var det iaf. I helgen tog mannen och jag en tripp till Borås för att hälsa på min härliga näskusin och hennes Gabriel.
Vi gick ut på krogen och drack öl/vin och tittade på den fruktansvärt, hemska, pinsamma förnedringen mellan Sverige-Danmark, pinsamt säger jag bara, de är då verkligen inte värda att spela VM med den inställningen de har på planen. Fram för en utländsk förbundskapten som kan jaga fart i dessa slöa och lata svenskar och som tänker "outside the box". Förlora mot Danmark, får det verkligen hända egentligen....????? även om jag ser Köpenhamn som min huvudstad så får de inte slå oss i fotboll, fyyyy.
Nedan ser ni min roliga man som aldrig kan se normal ut på foto, förresten jag har nu undersökt hans mening i vilken frisyr jag passar bäst i, rakt säger han och mamma säger lockigt (det är bara för jag fått lockarna av henne)....
Jag var bara tvungen att ta med denna underbara bild som jag tog på utsikten från mitt fönster på jobb, detta är det enda underbara med hösten..

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad du ljuger, han är ju så bra ;)

alla här hemma hälsar tillbaks

2009-10-15 @ 15:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0