urk

Urk för denna dagen, var hos läkaren för att undersöka näsan och alla mina nysningar och allergiattackerna jag får. Som förra läkaren sa så är jag inte allergisk, so far so good. Inte bra att jag röker detta kan vara en bidragande faktor att mina slemhinnor är så känsliga, jaha det kan jag väl köpa. Han sprutar in näsdroppar i näsan för att kunna undersöka näsan bättre, ja det gjorde ont som f.....n, näsan började rinna som en kran. När jag kom tillbaka till jobbet utbryter en jätteattack där jag helt enkelt går och nyser konstant i 6 timmar, min näsa är helt sårig efter papperet. Nysningarna blev värre och värre så nu är jag helt hes efter att nysningarna gick långt ner från halsen. Min näsa rinner fortfarande och klockan är 23.04 jag var hos läkaren 08.40. Mitt huvud är helt slut, inget jobb blev gjort idag för jag kunde knappt vistas i receptionen för folk trodde jag var urförkyld + att jag sprang till toa hela tiden för att snyta mig. Klarade iaf mig genom bion med mamma och syrran " Julie & Julia men allt fortsatte efter, tror jag ska lägga mig eftersom jag vet att det är slut imorgon även om det inte känns som det just nu.

Kommentarer
Postat av: Anki J

Usch stackars lilla kusin!!!

Kram på dig och hoppas du mår bättre

2009-10-18 @ 01:57:57
URL: http://www.jankils.se
Postat av: Maria

Kom läkaren fram till något?

2009-10-20 @ 21:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0