Härlig Lördag!

Vilket väder, helt underbart har det varit idag. Vid 10.30 tog vi ut våra harleys och körde en runda till Alnarp (vid Lomma) för gymnasiet där hade öppet hus. Tommys Morgan går där och blir upplärd till bygg & anläggning inom trädgård osv. Vi latade oss i gräset och gick runt och tittade på vad jag tyckte det såg ut som genproducerade grönsaker. Större broccoli får man leta efter. 
När vi kom hem bytte jag om och stack till Center Syd för att fixa mina naglar, se så fina de blev, nu kan jag skriva på tangenterna igen.
Klockan 17.15 bar det iväg till Höör för att fira mamma som fyller respektingivande 74 år idag. Goa mamma, grattis! Kunde av någon anledning inte ladda upp bilden jag tog på henne när hon cyklade på sin nya cykel hon fick av syrran och mig. Nu är klockan 00.20 och det är dags att slappa framför datorn, maken har kommit hem efter ett releaseparty i Malmö med gänget, jag tror han redan har somnat i soffan..Alex sitter vid datorn efter en dags/kvälls arbete och Sebbe är som vanligt ute och festar, ja man gjorde ju så när man precis hade blivit 18 år eller?? Förresten jag kom på att jag jobbade i Schweiz då, hemskt vad det skiftar i generationerna. Godnatt på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0