HD-tur.

Fullt ös medvetslös var det på jobb idag och min telefon har ringt oändligt hela tiden, jag får se på det positivt, jag är populär!!! Lite thai-mat blev det till lunch och i eftermiddags var det dags att ta på sig alla kläder för att köra och hämta Cilla på min HD. Cilla bor i Eslöv och där hittar inte jag så bra, men kom fram till slut. I vanliga fall har jag exceptionellt lokalsinne fast inte i Eslöv, världens ände.... Nej gud vad taskig jag var, det var många år sedan Eslöv var tråkigt eller???? Jag plockade upp Cilla vid hennes jobb och folket var imponerade/oroliga när Cilla skulle kliva på denna bjässe och skjutsas av en tjej....Vi körde upp till Hörby för att titta på syrran & Stinas nyköpta hus. Stort var det och påminde mig om huset i Furulund och dess massiva källare. Nostalgisk blev jag så jag filmade hela vandringen runt huset för att kunna visa för maken när jag kom hem. Syrran bjöd på middag, det vankades lövbiff med pommes. Lite kaka på det och sen var det dags att köra hem innan det mörknade helt. Sjutusan vad kallt det var, värre än i morse. Hemma fanns Sebbe som tittade på Idol, Jörgen jobbar sent och Alex har kvällspass, så är vår vardag. Imorgon är det Fredag och jag är ledig och fri.
Dagens tankar: Trött på negativa människor som inte vill hjälpa till.......ser jag ut som en dator som kan allt och vet allt???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0