Helgen är här.

Och det är såå skönt. Har tittat på "Skavlan" som var jättebra. Anna Anka verkade försöka släta över sina intervjumissar, fast jag tycker hon verkar lite dum ändå, även om hon har rätt i en del av vad hon säger. Sverige skakar faktiskt om man säger vad man tycker och man får absolut inte tjäna mer pengar än grannen. Däremot undrar jag hur bilden av Sverige och svenska män kan ha skakat övriga världen för att vi vill vara jämlika, är det vi som är knäppa eller övriga världen?? Eftersom jag har testat att bo utanför Sverige en gång så kan jag intyga att det gav ej mersmak så stackars alla andra människor utanför våra gränser om det verkligen är så som flera säger att kvinnan är född till en sak, att tillfredställa.....mm något att tänka på.
Imorgon ska vi gå en runda golf med svärfar Ronny som sällskap. Vi tänkte öppna hans värld för golf, tror inte vi kommer att lyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0