Hösten är här på riktigt!

Ja det är sant, nu regnar det och blåser och är bara tradigt.. Har haft en urladdning idag där jag sa vad jag tyckte. Det behövs ibland, fast denna gången känner jag inte att det är utagerat eftersom jag vet att samma saker händer igen för att folk inte vill tänka positivt. ja ja, jag får väl tänka positivt dubbelt upp så jag täcker in fler människor, hoppas man kan det?! När jag kom hem behövde jag jobba med händerna lite så jag satte mig och gjorde två halsband.
Visst blev de snygga?! Jag älskar den gröna färgen i stenarna och jag kan ju lätt säga att ingen har ett sånt halsband som jag om de nu inte snor min design...(vilket bara hade varit smickrande). Mannen jobbar och jag ska slänga i mig något att äta, eftersom jag är lika lat som vanligt blir det mackor och så får jag ont i magen efteråt, samma visa varenda gång. Tyck synd om mig folk!!! Tack kusinen och kusinbarnet för kommentarerna, kul att ni tittar in.

Kommentarer
Postat av: Anki J.

Så flink i fingrarna du är. Fastnade för det översta, får kanske slänga in en beställning någon gång....

Ha det bäst!

Kram

2009-09-23 @ 01:09:01
URL: http://www.jankils.se
Postat av: Jonna

Kvinnan i mitt liv, men inte i mitt underliv. Hehe Min kvinna Ingrid. Snygga halsband hörru!

2009-09-23 @ 10:16:19
URL: http://tidsfordrivetjonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0