Måndag!

Trött på datorer och teknik som jag inte förstår mig på. Kan inte ladda upp de bilderna jag vill, sur är jag nu... Morgonen startade med att jag försov mig och missade min tandläkaretid, jag som äntligen skulle få bort mina fläckar på tänderna, jag ser ut som en a-lagare som inte har sett en tandborste på 15 år. F.n ta cigg och te....grrr. Ska nog be om en blekning av tänderna så jag får ett bländande leende, någon som testat det?? Har faktiskt skakat min kropp på aerobic idag, gud va nyttig jag är, ända fram tills jag kommer hem och kränger tre mackor tillsammans med en stor mugg oboy (mörk). Guud så gott det var, men ingen hjälp för min mage. Efter det var det cookalong med Tina och Carolina Gynning, hon är en härlig skåning eller båda två faktiskt. En skåning man inte är så stolt över just nu är den där "Anna Anka" ppppiiinsamt.... är hon verkligen svensk, hon ger uttrycket "dum blondin" 100 poäng, gud vilken knäppskalle, och nej jag är inte avundsjuk på hennes ingifta rikedom och att hon lever i LA, jag hatar den staden och det landet, ytligheten personifierad. Jag hoppas verkligen att det var hennes föräldrar som bröt kontakten och inte hon för en sådan dotter hade man inte varit stolt över..
När jag letade bilder och skulle visa min nya snygga klänning så hittade jag denna bilden. 2008 var vi på kändis maskerad, jag gick som Julia Roberts i Pretty Woman (i början av filmen då, fast utan peruk).
Fråga mig inte var dubbelhakorna kom ifrån eller de konstigt färgade ögonbrynen.... Tänkte ni behövde något att skratta åt...

Kommentarer
Postat av: Anki J.

Whow, vilken skönhet....

2009-09-22 @ 01:56:59
URL: http://www.jankils.se
Postat av: Maria

Hej Malena!

Kul att du bloggar! Blekning av tänderna brukar ge ett fint resultat! Tänk på bara att få fläckarna borttagna först, annars blir det inte så snyggt. Dock blir det ändå fläckar från cigg och te, de slipper man inte så länge intaget kvarstår! :-)

2009-09-25 @ 14:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0