Mycket just nu.

Hoppsan nu hoppade vi över några dagar. Jag har helt enkelt inte orkat skriva. Sitter framför datorn på jobbet i 8 timmar varje dag och ibland pallar man inte se en dator när man kommer hem, även om det är en mac som väntar på en hemma... Jag vill ha en Iphone, men eftersom man har lite dumma regler på jobb så får jag inte köpa en sådan, men den regeln ska jag allt ändra på, man är ju inte telefoniansvarig för inget....hmm. Jag tror inte jag får komma hem om jag köper en annan mobil än Iphone, i huset här hemma är nämligen allt "apple" och på jobb är allt "ericsson". Jobbigt dilemma det där. Imorgon ska jag hålla ett studiebesök, ssskkkaakkkar som ett asplöv gör jag inför detta, men min chef tycker jag ska ta lite utmaningar i mitt liv och så ville hon vara ledig så där hade man inget val inte!! Min tandblekning rullar framåt men nu är det lite äckligt faktiskt, man får massa géleklumpar i svalget och det är inte gott kan jag säga... yack! men vill man vara fin får man lida pin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0