Sent

Nu är klockan mycket och jag satt och läste andra bloggar och kom på att jag får inte glömma min egen. Stressigt värre har det varit idag på jobb, kort med folk och då får man ju rycka in. Kom hem och hade skrivit upp mig på aerobic på gymmet, men vad tror ni?? 5 minuter över sex tittar jag på schemat och då har de flyttat passet från halv sju till sex, tradigt.... Tänker inte gå dit och komma en kvart senare, såå jag körde lite wii fit hemma istället i 50 minuter. Det funkar asså, jag var genom svettig efteråt och fruktansvärt nöjd. Efteråt bestämde jag mig för att göra en genomgång av alla våra filmer, jag tog en i högen och i dvd:n åkte den, vips så var det "Raising Helen". Gött, det var jag väl värd. Imorgon blir det lite kvällsarbete med hjärt & lungräddning. Klockan 20.30 kom min man hem och jag förvisade honom till sovrummet för han skulle titta på "Roast på Berns" (eller något sådant). Datorn avslutar min dag och jag har surfat lite på panduro, ska till deras outlet för att fynda på Onsdag. Jag ska snart lägga in lite foto på min konstverk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0