Slappedag

Har precis tittat på "Här är ditt liv" som gick i repris idag Söndag, helt okej faktiskt. Igår hade vi kompisar hemma på middag och det var längesedan, skönt och mysigt. Vi firade Kattis till hennes mc-körkort med mousserat vin och en liten present från oss alla. Grillad kyckling, "ribs" och karré blev det med lite ost till efterrätt. Väntar nu på mammsen och pappsen som ska komma och hämta släpet, de har varit i Prag en vecka och gottat sig. Ska nog sätta mig med en bra bok och bra slappa, sen blir det väl lite pizza till middag för ingen av oss har lust att laga mat, som vanligt på helgen, vi är lata och bekväma människor. Just nu ligger min älskling i vår nya sköna soffa och sover, jag ska inte vara så taskig att jag tar foto på det men här kan ni se foto från igår med våra gäster i vår sköna soffa. Förresten soffan är inköpt på Boolia i Malmö, skitsnygg är den och het underbar att sitta/ligga i.
Kattis & Jennika i vår nya soffa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0