Torsdag

Dagen har gått som en racermaskin, effektivt och roligt. Jag har fått gjort mycket och jag är nöjd, hem och sen träning. 45 minuters dansaerobic, skitkul och verkligen ett ordentligt förbränningspass. Jag är så sugen på att gå och lära mig en ny dans. Argentinsk tango ligger högst på listan. Hem och duscha och på med myskläder. Jag älskar mackor och det har blivit mycket av det de senaste kvällarna, även om magen min inte mår bra av det. Titta ner och se det ultimata pålägget.
En macka med smör och "Ystadkorv", den helt klart godaste koven som finns, dyr men värd varenda krona. Den andra mackan har "korvost" och coctailtomater. Ja nu heter den inte korvost utan rökt ost, ni måste bara smaka den. Sen det senaste fyndet Oboy "dark", sjutusan va god den är och hjälp så onyttig.
Mätt och belåten blev jag och redo för att snart krypa till kojs. Lite sudoko och tv sen är det klart.
Nedan ser ni mitt senaste inköp från Haléns, ett par moderna stövletter som är klädda på insidan med ett jättemjukt filttyg, de kommer jag att ha hela vintern för de är jättesköna och naturligtvis skitsnygga.

Kommentarer
Postat av: Anki J.

Snygga!!!

2009-09-25 @ 01:25:48
URL: http://www.jankils.se
Postat av: Jonna

De spelade Linda Bentzing på jobbet, så därför hade jag låter på hjärnan..

Hörrudu jag blir lite kär i din skor!

2009-09-25 @ 10:24:00
URL: http://tidsfordrivetjonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0