Trött!

Varför i hela fridens namn är jag så trött för. Jag går och tänker på tusen saker som jag vill göra men så fort jag kommer hem orkar jag bara ta mig fram till soffan och rasar ihop. Jag har ju faktiskt varit igång nu i rätt många veckor men det händer inte något med orken ändå. Min personliga tränare har gett mig ett veckoschema som jag ska träna efter, har jag gjort något?? Nej! Kanske ska komma igång med det så kommer det lite ork tillbaka. Har idag varit i en mycket skum källare för att köpa en begagnad mobiltelefon till mamma, tror inte jag beger mig dit igen... Två halsband har blivit gjorda och nu ska jag lägga mig så jag får lite sömn. Jag måste ju orka gå upp imorgon......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0