Aj, aj, ...

Aj, aj, aj mitt huvud. Världens migrän har jag fått, jag undrar om det är på grund av Idol??? En person över 30 år har kommit vidare även om de säger att med åldern får man en bättre röst och ett bättre sätt att sjunga på, varför väljer de då små ungar som vi alla måste sitta och lyssna på när de piper iväg för att låta som Shakira eller Beyonze. Näää, fram för mogna röster fyllda med tyngd och karaktär så det blir en njutning och piggiga armar när man lyssnar. Bagge han valde bort en kille med en country röst som säger att han inte platsade i Idol, han sjöng för faaaan bättre än alla svenska killar jag har hört, meeen han faller inte in i den mallen som juryn vill att svenska stjärnor ska göra, den tråkiga mallen där alla låter och ser likadana ut....fyy bövelen vad trist. Men det är roligt att titta på!!!!
Har minglat idag efter jobb, börjar faktiskt bli mycket bättre på det, det är nästan en konst att tänka ut vad man ska prata med vilt främmande människor om, men fantastiskt kul.. Träffade en serietecknande, hobbymusiker som ville att jag skulle sjunga lite på hans låtar, vi får väl se vad det blir med det, alltid kul med lite studioerfarenhet.
Jag måste ju visa lite vad jag har gjort i halsbandsväg. Här nere ser ni några av mina skapelser.

Kommentarer
Postat av: Anki J.

Oj, visste inte att lilla Stinte-Liz hade sådana talanger...

Kram på Dig

2009-09-20 @ 00:17:52
URL: http://www.jankils.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0