bra början

Morgonen startade med en halvtimmes power walk i det underbart vackra vädret. Tillbaka lite knäövningar så min skjukgymnast blir glad på mig. Just nu har jag då överansträngt mitt högra knä och har nu ont i det, gamla tanten känner jag mig som. Väl inne lagade jag till bacon och ägg med sallad och en danoi yoghurt. Malena är nu uppe i 80 kg, jag blir helt knäckt snart.
Ska nu väcka min man som kom in sent igår för han ska åka iväg till London i tre dagar och gotta sig, arbeta lite också. Tänkte sticka och titta på lilleman som idag spelar två fotbollsmatcher, jag tittar på hemmamatchen, tar nog hojen dit eller kanske en gångtur till, vem vet...
Dessa tallrikarna vill jag ha, 399:- per tallrik pust.....!!!
Så sportig såg jag ut idag, fast utomhus och med jacka....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0