Härliga Måndag

Tusan vad duktig jag varit idag... Jag började med att gå upp en halvtimme tidigare än vanligt, rakt ut på gångbandet och gick powerwalk i 20 minuter. Just nu när arbetsdagen går mot sitt slut känner jag vilken energikick det har gett mig, jag har haft massa möten idag och varit helt skarp i hjärnan. Denna boost måste jag ju bara ha varje dag.


Som sagt fyra möten har jag hunnit med idag, snacka om effektivt, har haft ungefär en timme mellan varje möte för att pusta ut, förbereda mig och sen utvärdera mötet, skitbra, fast jag orkar nog inte hålla detta tempo varje dag, allt handlar om organisation och prioritet. Nu ska jag samla ihop allt jag gjort idag, programmera lite och förbereda mig för de möten jag har imorgon. Gött liv..

 
Här sitter jag då vid mitt arbetsbord och jobbar hårt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0