Kul spelning

Krogspelning igår och guud va roligt det var, en gammal kompis kom in och överraskade mig, vi har inte setts på 12 år och det var helt underbart att se dig igen Maria! Annars var det en lugn kväll med väldigt trevlig stämning och mycket dans.
Mina funderingar har snurrat angående bloggande, har vi slutat prata med varandra, skriver vi numera vad vi känner på bloggen och hoppas att personen man är arg på ska läsa den och förstå att det handlar om den? Allt för att slippa den riktiga diskussionen "face to face". Jag tror det för jag är själv otroligt dålig på att ta upp saker direkt som jag har problem med, mycket för att jag börjar lipa när jag är arg.. haha tradigt dilemma!
Naturligtvis är man också fruktansvärt rädd för den andras reaktion, även om man vill säga vad man tycker är man livrädd för konsekvenserna eftersom de flesta människor reagerar innan man tänker.
Idag blir det en tur på hojen till Mölle för att lämna en bröllopspresent, jag ska ta foto på denna present som vi ger för den är gjord av en kompis, har inte sett den ännu så det ska bli fantastiskt kul.
Just nu har jag totalt snöat in på alla gamla foto som jag scannat in, här kommer två till.
Jeanette, jag och min kära syster
Jag igen med syster yster

Kommentarer
Postat av: Maria O

Kul! Jag tar åt mig lite av äran eftersom det var efter mitt tips de åkte dit. :-)

2010-04-10 @ 14:16:45
Postat av: Malena

Det ska du göra Maria, jag hörde lite skvaller om att du ska bli mamma när som helst, Grattis Grattis till er, vilken lycka.

2010-04-10 @ 20:19:57
Postat av: Maria

Tack, det stämmer, så det var inte riktigt läge att följa med själv. :-) Men det får bli en annan gång.

2010-04-11 @ 22:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0