kvällen är slut

Nu är andra dagen på konferensen slut och det har faktiskt varit en bra dag. Seminarium om sälprocessen, ligger i bra läge för mig just nu eftersom jag går en säljutbildning hemma. Efter det var det ett seminarium om sociala medier som blogg, facebook, twitter mfl. Där var en musikproducent som berättade om problemen i musikbranchen och hur det faktiskt mer och mer används sociala medier för att sprida sin musik. Det var über intressant..


På kvällen var vi på Örebro busienss Arena för deras och Karlskoga Business arenas invigningar. Vi åkte sedan vidare till Karlskoga för att gå på Nobels museum. Väl där fick man sitta ner och titta på en avbild av Alfred Nobel (en docka), guiden började prata och precis när jag sitter och studerar dockan hoppar han upp och spelar Alfred Nobel. Jag tror jag nästan kissade på mig så rädd jag blev. En skådespelare som med en fantastisk inlevelse berättar om Alfred Nobel och Nobelprisets födelse, det var underbart kul, han var fantastisk. Se foto nedan.


Vidare åkte vi till ett hotell och åt en tre rätters middag som var helt underbar, olika viner till varje rätt och vad man njöt. Bussen tillbaka vid 23.00 och nu äntligen lite privat tid på rummet. Ska hoppa i säng för imorgon är det workshops och då måste man vara produktiv.


kvällens stass.


Alfred Nobel..



Alfred Nobel som docka (trodde vi)


Kommentarer
Postat av: jonna

Åh vilken söt klänning hörru!

2010-04-26 @ 13:40:53
Postat av: Malena

Jonna, den har faktiskt något år på nacken men är definitivt en favorit.

2010-04-26 @ 17:23:10
URL: http://malenamansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0