Kvällens slut

Nu är jag tillbaka och klockan är inte mycket. 22.00 och det är så skönt. Vi tog en tur till Örebro slott, där mötte landshövdingen upp och berättade lite om slottet och de viktiga händelserna som hände i Örebro när vi fick en ny kungaätt "Bernadotte". Beslutet om vem som skulle bli tronföljare gjordes på slottet i Örebro. Det var rätt intressant faktiskt.

Underhållning av en fantastisk sångerska som sjöng "Edith Piaff" kompad av en pianist och kontrabas, coolt helt enkelt..

Efter det blev det en tur till O`leareys för en öl och sen vandrade jag hem själv på Örebros gator, väldigt fin stad.
Nu ska jag titta på lite papper och TV och sen ska jag slagga, får ju inte glömma att ringa mannen min och säga godnatt. Han jobbar säkert...



Stassen för ikväll


Slottet i Örebro, tjusigt..


Underbar sång på slottet


På väg hem ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0