lördagsmys

vilket väder det har varit idag, de spritter i en med vårkänslor. Min dag började med städning för det hade jag bestämt sen länge att det skulle ske, det blev halvstädat men en enorm rensning i jack och skor berget. Två sopsäckar med kläder blev det samlat till, den största delen kom från lillemans byrå......inte rensat på flera år.
Mannen är på herrträff så jag tog en tur till "the mall" med hojen och shoppade middag till mig och killarna. Kom hem så gick jag ut en runda och gjorde lite av min rehab träning. Väl inne lagade jag middag och nu har jag tittat på lägenheter och hus på nätet, bra inspiration för inredning...
jag är ju förtjust i äldre hus på landet, detta är så vackert.
Bara kolla in denna spisen och teglet, sååå coolt.
Jag älskar brunt, detta kaklet är helt fantastiskt, det får rummet att se mkt större ut.

Kommentarer
Postat av: Anki J

Mmm håller med och ett sådant boende hade man inte tackat nej till...

2010-04-25 @ 01:57:07
URL: http://www.jankils.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0