Påsken är snart över!

Idag har det inte hänt mycket, jag hade stora planer på mycket städande och tvättande och tränande. Lite städande blev det (i arbetsrummet) och tvättande har det ju faktiskt också blivit, men inte mer. Klockan är 20.00 och jag är skittrött, försöker hålla mig ifrån soffan för att inte somna för tidigt.
Sebbe har avklarat en match idag följt av en massa bordsspel hemma med kompisar till ljudvolym max....
Alex har lirat fotboll med kompisar i LA, sen har vi käkat pizza och nu håller mannen på att sätta upp gamla tv:n i arbetsrummet. Vi ska ha spelrum därinne så killarna kan spela sina tv spel när de vill.
Har anmält mig till gitarrkurs online, ska försöka mig på att äntligen lära mig spela gitarr. Hade gärna kunnat så bra att jag kan spela gitarr ute med syrran, kanske till visorna och lite rockigare låtar. Vi får se var jag hamnar.
Innan städningen började!! Jag var trött redan då!!
Så här städar jag!!!
Så här trött blir äldsta gullegrisen när han har rört sig ute i det fria.

Kommentarer
Postat av: Anki J

Hihi ditt städande ser skönt ut och det ska nog tas efter någon dag ;)

Kram på dig Kusin!

2010-04-09 @ 02:10:15
URL: http://www.jankils.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0