pizzanight

Ikväll har vi bakat pizza hemma, köpte färdigutrullade degar och bara la på vad vi ville ha och in på pizzaplattan i ugnen. Riktigt gott faktiskt.
Nu ska jag sätta mig för att lära mig en låt med Shirley Clamp som jag aldrig hört förut, den ska sjungas på ett bröllop i maj. Från vardagsrummet går en Queenlåt på väldigt hög volym, den ska jag iaf inte sjunga i kyrkan...mannen och äldsta sonen sitter och tittar på talang tror jag.
nej dags att ta tag i saker.
mannens pizza
Sonens pizza
åsså min som var helt klart snyggast...

Kommentarer
Postat av: Anki J

Ser riktigt gott ut och vad sugen man blir...

Kram

2010-04-24 @ 02:03:40
URL: http://www.jankils.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0