Pust

Guuud va trött jag är idag, var tvungen att landa på soffan i en halvtimme när jag kom hem. Det passade sig bra för killarna och mannen är ute och spelar golf. Idag har jag varit på IKEA i Malmö och handlat blommor till vårt kontor samt att vi åt lunch där. På vägen hem var det dags för efterrätt i solen, Lilla Glassfabriken i Malmö. Sååå fantastiskt gott det var med glass. Mina smaker blev lakrits, kanel och vanilj mmmmmmm.
Ikväll blir det packande och arbetande, ska förbereda vad jag ska jobba med på tåget och packa resväskan. Imorgon efter lunch bär det iväg till Örebro för SISP konferens och hemfärd blir på Fredag.
Även om man har mkt att göra kan man alltid kolla efter kläder, här kommer ett urval av det jag är sugen på att beställa.
Alla kläder är från Ellos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0