slappedag

Nu har vi tatt en runda golf, 9 hål sen var jag helt slut. Visst det blåste men gud va jag är ur form efter att inte ha tränat på 6 veckor. Soligt och frisk luft fick vi njuta av när vi slog våra premiär slag på golfbanan. Efter 9 hål tog vi en fika på golfrestaurangen och pratade med personalen som är så goa.
Ikväll kommer det att bli rak lång kropp i soffan, två dagars festande tar hårt på den 36 åriga kroppen som faktiskt snart går mot sitt 37:de år, jisses koss vad tiden går. Har inte bestämt mig om jag ens vill fira min födelsedag i år. Vi har ju student så det känns inte som jag hinner med en födelsedag tre veckor innan dess, hoppar nog det tror jag. Kanske en middag ute med familjen.
Anna och jag var ute och tränade puttning i Fredags
Killarna stod för matlagandet igår, detta sker inte ofta.
vi tjejer latade oss i soffan och njöt av tillfället som gavs..
Golftur med mannen idag.

Kommentarer
Postat av: Jenny Hermansson

Hej!

Tack för senast.Det var trevligt som alltid när vi alla samlas!Trist att vi missade efterfesten hos er...hörde att det var trevligt och mycket folk!!

Men med tre trötta pojkar var det bara att gå direkt hem och krypa till kojs!!

Kul att läsa din blogg vad du e duktig på att uppdatera!!

Vad roligt att se dina smycken.Har också gjort en massa var handlar du dina pärlor?

Ses på området!

Kram Jenny Hermansson

2010-04-04 @ 10:52:29
URL: http://tiddelido.blogspot.com
Postat av: Malena

Hej jenny!



Kul att se dig härinne. Tack själv för senast, hoppas ni kommer på efterfest en annan gång istället. Jag handlar mest pärlor på nätet på en sida som heter Sirliga Pärlor. Bra priser och väldig snabb service.

2010-04-04 @ 14:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0