snuvig

aj,aj,aj näsan har börjat snuva till sig och nysningarna har börjat, denna gången tror jag faktiskt att jag har varit för snabb ut i kortärmat, har nog dragit på mig en förkylning....inte bra, har inte tid med det..
har nu förberett mina möten för måndagen, mannen är i London och lilleman ute på byns gator och promenerar, storeman sitter och skrattar i soffan, jag gissar att det är wipeout.
Lilleman vann båda matcherna idag, grattis till dem säger jag. Själv har jag latat mig idag faktiskt, suttit på altanen och solat, solat i gräset vid fotbollsplanen, hojat med min snygga HD, ja det var allt tror jag. Förretsen jag har faktiskt lagat mat också, kycklinggryta blev det med ananas och tomat.
såhär skönt har jag det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0