Svåra tankar

Helt otroligt hur vi människor fungerar, hur vi tänker olika fast vi tror vi är så lika. Det svåra i allt är att vi förstår inte vad den andra säger, kanske tror att vi gör det men längs vägen märker vi att så är inte fallet och då kan det vara försent att lappa ihop det. Vi borde vara snällare och mer förstående mot varandra.
Alla och definitivt jag har mycket av detta att lära.
Så nu ska vi inte vara så negativa eller djupa, var bara tvungen att få ut lite tankar. Idag har vi haft säljkurs och fy tusan vad jag känner mig engagerad och intresserad, tyvärr är inte alla det...vilket går ut över andra. men jag har kul och det är väl det viktigaste. Nu ska man bara se till att man lär sig något av det för det finns inget värre än att man inte får ut något alls från en utbildning.
Dags att gå och lägga sig, fortfarande lite huvudvärk, kan bero på att i min hjärna snurrar tusen tankar om alla projekt som håller på, jag kan inte få stopp på det.
Jag skulle blivit dansare, jag dansar på alla foto från unga år.
Här dansas det igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0