Tillbaka till verkligheten

I´m back, sorry för uppehållet. I fredags kom jag hem från min lilla konferensresa till Örebro. Så fort jag kom hem begav vi oss till kompisarna och diskuterade vad vi skulle göra nu när vi inte kunde flyga till Krakow. Vi bestämde oss för att köra ner till Lübeck istället. Så gjorde vi, jag packade upp min väska för att direkt packa den igen och klockan 12.00 på lördagen körde vi iväg. Vi bodde lyxigt på Sheraton Blue mitt inne i centrala Lübeck. Helt fantastiskt fint var där. Underbar stad, 19 grader varmt och vi brände oss i ansiktet av den starka vårsolen.
Vandringar runt i gamla stan, stannade på en massa uteserveringar, åt god mat och drack rikligt med öl. Väldigt trevlig weekend får jag säga. Lite shopping på boardershop hann vi också med...
Underbaraste gatan i Lübeck, folk solade på trottoarkanten.
Me and my darling på vandringstur i solen.
Kompisarna och darlingen vilar ett slag vid vattnet och tittar ut över den underbara sjön.
Blommorna och träden har kommit lite längre än hemma.
kompis och jag på restaurangen första kvällen.

Kommentarer
Postat av: * Em

Hej! Allt bra med dig? :)

2010-04-22 @ 22:15:37
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: Malena

Hej! Allt är helt perfekt här, hoppas allt är bra med dig också.

2010-04-26 @ 17:23:52
URL: http://malenamansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0