underbar lördag

Vilken dag, vi tog hojarna till Mölle för att lämna en present till Jörgens kollega som gifte sig idag. Se nedan de underbara tavlorna vi har beställt av Kristina på vårt område. På grand hotel satte vi oss och åt lunch och njöt av att vara inomhus för vi det laget var vi totalt genomfrusna...."vill man åka hoj, är det inte alltid skoj". Efter Mölle körde vi vidare till LA för att titta på BOIS första match för säsongen med Henke Larsson som tränare. 1-0 till LA BOIS, fast matchen var rätt tråkig... Sedan hem och rakt i badet for jag med ett glas vin och en god bok.
Under tiden jag var i badet kom det gäster, just nu sitter det 10 ungdomar och belägrar våra soffor för att spendera lördagen med att titta på fotboll......Barca-Real Madrid...ungdomar idag, jag förstår mig inte på dem..
Visst är de tjusiga...
Wallenbergare på Mölle Grand Hotel
Vy över Mölle och havet från Grand Hotel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0