Bloggare

Jag håller just nu på att fixa till min blogg så den syns på lite fler ställen. Har också skaffat mig en annons, nu ska jag bara snygga till den också.
köttfärslåda blev det idag. Underbart gott.
  • Köttfärsås med tomatpuré, kryddor, vitlök, gorgonzolaost och vispgrädde
  • fyll smörad form med skivad svamp underst, lite hackad zuccini
  • häll över färsen
  • riv en stark ost och lägg över
  • 200 grader i ugn i ca 10 minuter eller till osten smällt.
jag skulle tvätta idag var det men det glömde jag mitt i mitt matlagande och även bloggande.. Tja det får bli imorgon.
Ingen mc körning idag heller eftersom regnet bara öser ner, jaha sommaren är helt klart över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0