dagen efter

festen igår var kul, invigning av Punishers nya bar, jättesnyggt blev det och alla var lika trevliga som vanligt. Duktiga jag höll mig till rödvin och lite jordnötter till snacks. Jag tog en hamburgare för det var vad som bjöds på, men ärligt talat så var jag inte ens sugen, jag känner att det lilla övertrampet i dieten är överkomligt. Idag tillbaka till verkligheten, tradigt väder som gör att man inte riktigt kan hitta på något, jag tänkte kanske åka och shoppa men vill inte riktigt köra ännu, så det blir soffan framför tv:n.
Lilleman hade nog en hård kväll för han sover fortfarande, de andra två familjemedlemmarna är inte hemma, kommer väl lagom till kvällsmaten kan jag tänka.
Skönt att ha hela helgen framför sig, det är rätt gött med fest på fredagar..
Redo för fest, tjohooo.
Den nya fina baren, Anders bartendrar och Lisa & Hampus är törstiga kunder.
Girlpower, here we go....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0