ensam

Här sitter jag då själv med näsan som rinner som en öppen kran. Mannen är i Götet och min förkylning drog igång idag på jobb. Nu nyser jag om vartannat och undrar hur jag ska klara av att spela två spelningar denna veckan, plus ha övernattande gäster hela helgen och middag på söndag.........jag blir trött bra att tänka på det.
Men eftersom man är en Johnsson och har en uppväxt som säger sätt igång och gör vad du ska utan att lägga dig ner och tycka synd om dig själv. Ja så det lär jag väl göra och betala för det hela nästa vecka....

For you english talking people, I´m sick and have a bad cold, feel sorry for me....
det är tur jag fick trösta mig med mina nya skor.
titta sååå sjuk jag är...

Kommentarer
Postat av: Anki J

Inget vidare låter som du mår just nu men här får du stora krya på dig kramen

2010-09-02 @ 02:24:23
URL: http://www.jankils.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0