Känner mig nöjd

Jag klarade mig igenom det första aerobics passet igår efter att inte ha tränat sen vecka 6 när jag skadade mitt knä. Två gånger vred jag till knäet litegrann så det gjorde lite ont men annars gick det helt ok.


På måndag är det ett nytt pass och på Onsdag smäller det, då ska jag på mitt första Zumba pass, ska nog träna lite Zumba hemma först. Det ska bli skitroligt..


mannen lagade chili con carne igår, lite kolhydrater i var bra för att jag tränat, jag ligger fortfarande på mina 73 kilo och med det är jag nöjd för tillfället, mitt mål är 65 kg. Vi får väl se om det kan gå vägen.



idag är det dags för jobb, lilla Tanya ska med och sjunga idag, hon har fått lite abstinens nu över sommaren.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Godmorgon! Allt bra med dig idag? :)

2010-08-27 @ 08:39:40
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Malena

Allt bra här Cissi, helg är ju inte så dumt.

2010-08-28 @ 12:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0