kilona rasar

Jag är nu nere på 72 kilo, 5 kilo ner, coooolt och jag är supernöjd. Jag har också klarat av två aerobics pass och på onsdag är det zumbatajm, sorry att jag tjatar.
oopsies stod på kvällsmatsedeln idag, gott med en massa philadelphiaost och paprika på....mmmm.
Ikväll var Ideon på sydnytt, chefen blev den nya tv-stjärnan och de visade bilder på vårt nya coola 19 våningars hus som ska bli nästa skånska landmärke, ska byggas på högsta punkten i Lund. Det ska bli skithäftigt..om två år är det färdigt.
dagliga frukosten.
killarna jobbar hårt på helgen.
en golfrunda hann vi också med på vår slappehelg.
titta vad fina oopsisar, jättegoda var de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0