mätt och belåten

jag har lagat mina goda fetaostbiffar, de kan jag nog leva på hela veckan för de är såååå goda.
Mannen jobbar länge och jag har röjt lite härhemma med countrykanalen på hög volym.
så här bra utsikt har jag på regnet som bara faller hela dagen, idag störtade det ner under hela arbetstiden, bådar inte gott för golfbanan, men för gräsmattan är det bra.
Denna insändaren på fejan idag gjorde mig så sjukt glad att jag knappt kan hålla mig.
Jag ser så mycket fram emot att gå och se dem live, sjukt bra sångare har dem..
här sitter jag framför min dator och jobbar mig fyrkantig i ögonen. Min tillfälliga arbetsplats gör att jag får använda väggen som förråd av viktiga papper. Inte så snyggt men allt för att jag ska få sitta där jag gör.
Förhoppningsvis ska vi snart ha nya lokaler och en ny stor butik, det ska bli riktigt spännande.

Kommentarer
Postat av: jonna

en annan har ju redan sett volbeat :P

2010-08-18 @ 13:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0