söndag och helgen slut

vad har jag gjort?? ingenting! Det var så skönt att känna att man var på fest på fredagen och när man vaknade på lördagen så hade man hela helgen framför sig.
Tyvärr kunde man inte riktigt njuta av lördagen eftersom regnet bara öste ner. Söndagen blev också förstörd eftersom golfbanan var stängd på grund av vatten förstörelse.... kan man bli argare??? Nu lider jag då av fruktansvärd ångest och dåligt samvete för att jag inte gjort något alls.


Innerst inne skyller jag lite av mitt dåliga samvete på mamma för det finns ingen rastlösare människa jag känner som alltid har ork och kraft att göra något, jag är precis som henne på nästan allt förutom orken......Rastlösheten har jag men inte orken, taskigt läge tycker jag, kunde hon inte rubba av sig lite av den på mig???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0