tillbaka

Nu ska jag försöka vara lite bättre på bloggen, har faktiskt inte orkat bry mig riktigt. Tredje veckan på jobbet snart klar. Det är på g att hända en hel del förändringar på jobb och jag älskar förändringar, då känns det liksom att man lever och livet varierar sig. Syrran och jag sjöng på ett litet jättmysigt bröllop i helgen, hemma i trädgården var festen och vädret var enastående underbart. mannen hade inte haft lika bra väder på festivalen i Stockholm, det hade regnat hela dagen och de var genomvåta.
Vikten står på 75 kg, nu litar jag ju inte på min våg hemma precis, måste köpa en ny. Två veckor har resulterat i två kilo ner, kanske inte så mycket men min mage mår så mycket bättre och mina sockerfall är minne blott.
Golfen går lite framåt, bytt grepp och lite i svingen, nu ska jag bara lära mig att det är så det ska vara...hmmm.
underbar vy på Svaneholms slott.
jag och Mogge
jag i en trädgård i Bjärred..

Kommentarer
Postat av: Caroline Norlander

Hej Marlene



Här hittade jag dig ;) Ville bara själv oxå tacka för ert underbara spelande på vårt bröllop i Svaneholm den 31/7.

Allt va bara så kanonbra o alla va supernöjda efteråt.

Hörde att folk inte ville sluta dansa ;) det e tyvärr det enda som e lite trist den dan man åker när det e som mest ös hihi o ändå fick taxi vänta 10 min extra på mig för jag va o dansade.

tack än en gång o kram

Caroline

2010-08-23 @ 23:17:59
Postat av: Malena

Tack Caroline!

Det var jättetrevligt att spela på ert bröllop och det var som du sa, ingen ville sluta. haha.



Hoppas ni hade det helt underbart hela dagen och kvällen.

2010-08-24 @ 09:11:23
URL: http://malenamansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0