Julafton

Klockan är ca 11.30 på förmiddagen, vi sitter i lobbyn på hotellet och väntar på taxi till vår kryssningsbåt. Vi har nu ringt hem till våra nära och kära som satt och åt julmat. Till alla er som vi inte pratade med GOD JUL, hoppas ni har varit snälla så tomten kommer med paket till er. Mitt paket är att få ha min man för mig själv i två veckor och att jag får shoppa mig galen i Miami.....hihi.
Igår tog vi taxi till ett shopping mall och jag fick Jörgen till att gå där i fem timmar, naturligtvis med ett stopp för mat och dricka. Vem tror ni handlade mest????   Ni hade fel, min man handlade mest för han packade knappt ner några kläder, vi köpte också en ny resväska till mig för min blev helt plötsligt för liten, undrar varför???

Vi åt på en restaurang igårkväll som ligger vid strandpromenaden, nästan alla restauranger hade livemusik och det var ett festligt ställe. Efteråt hamnade vi på en klubb med dansare uppe på baren, det var salsa, pop, samba och lite rumba dans, tjejerna hade inte väldigt många plagg på sig, dock var killarna rätt påklädda, fuskigt tyckte jag.

Som vanligt kan jag inte ladda upp bilder på denna urkassa bloggen, jag hänvisar vidare till www.manssonresor.blogspot.com för att se bilder.

Kommentarer
Postat av: Anki J

Inte utan att man blir avundsjuk på er där ni sitter o gottar er i värmen. Här är sjukt kallt för vinden är så vass till de -11,9 som det är nu.

Sitter här med en flock hundar och väntar på att min största dotter ska komma hem från att ha roat sig med sina vänner. Tror hon hade fixat skjuts hem så att jag slipper ut i kylan så här i natten.

Ha det så skönt o tänk lite på oss här i kalla Sverige!

Kram

2010-12-26 @ 02:01:13
URL: http://www.jankils.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0