Morgon och framme

Hej allihopa, vi är äntligen här och det är såååå skönt. Vi åkte till Kastrup på kvällen i måndags för vi litade inte på tågen. Bodde på ett hotell och kunde ta det lungt på Tisdags morgonen. Min väska vägde tungt och stackars Jörgen fick ont i ryggen av att släpa på den. Det blir inköp av ny väska i Miami. Vi har helt enkelt slitit ut dem.
Flyget var som vanligt hemskt, Delta airlines ska man nog inte välja att åka med fler gånger, smalt litet flyg med skärmar i taket i gången, urdåligt ljud och mina ben och mitt psyke mådde inte bra av att vara instängt längst in vid fönstret. Men nu är vi framme och det känns mycket bättre.

Vi är nu på hotellet i Miami Beach, precis vid stranden, det är nu på morgonen 19 grader och fullt tillräckligt för Jörgen och mig. Vi bloggar på denna sidan och på Jörgens nya blogg: www.manssonresor.blogspot.com (mamma tryck på länken med muspekaren så kommer du dit)

Idag blir det strövande runt i Miami Beach, i Art deco distriktet, kanske ett bad i poolen, sen ut och äta på en av de många restaurangerna vi har här.

Morgonbilden, bara titta på palmerna bakom mig...
vägen ut till vårt poolområde.

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Ser skönt ut, annars var det bara -20 grader imorse när jag gick till tåget kl 7 :o hihi

2010-12-22 @ 17:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0