Dans

After work blev det idag, ett par "London pride" och lite att äta i trevligt sällskap med kollegorna, vi kallar oss "järngänget" för det är samma människor som följer med på after work alltid. Trevligt var det iaf.
När jag kom hem blev det Lets dance på tv. Jag blir bara såååå förbannad. Jag är helt övertygad om att de människorna som sitter och röstar på urusla Willy (inte som person) är typsikt sådana människor som röstar på den sämsta för att de hatar programmet. Varför i hel...e tittar man då. Kan inte vi som är intresserade av att se bra dans få njuta av de bästa och slippa ihopkrympta, stela personer som inte borde vara på ett dansgolv....
Arg blir jag av tradig förnedringstv som kanal 4 tror att vi svenskar är beroende av...
ja då fick jag säga mitt, nu ska jag lägga mig för imorgon är det melodifetivalen...live!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0