Hundar

Har börjat läsa Claudia Gallos blogg, jättetrevlig faktiskt Claudia Gallo. Hon är helt galen i hundar och är volontär på hundstallet i Stockholm. Ibland får hon hem en helghund som väntar på att finna ett hem, de har också doggy walkers för dem som inte kan ha en egen hund så får man träffa och leka med en hund och samtidigt rasta den. Skitsmart och jag blev jättesugen, men naturligtvis finns detta bara i huvudstaden....typiskt.
Saknar min chesse jättemycket men vet också samtidigt att det är omöjligt för oss med hund. Jag vill ha ett djur att kela med, leka med och komma ut lite med.
Jag var hos sjukgymnasten idag, domen låter så här: Mindre skada på främre korsbandet, mina knä är över rörliga... får inte träna ännu för det är fortfarande efter två veckor inflammerat, inga långa promenader, återbesök om en vecka, efter det sjukgymnastik. Kan kanske vara färdig läkt om så där en och en halv månad....
Detta är beviset på att man inte ska till vårdcentraler, inget läkaren sa i Sälen stämde, han sa att jag skulle röra det och gå normalt, han sa inte att det var en inflammation, nu är jag satt på dubbel dos Voltaren tabletter (6 tabletter om dagen i en vecka), jag har under dessa två veckorna bara gjort saken värre. Jäkla läkare som inte vet vad de talar om, inte konstigt att man inte litar på dem mer. Näää fram för alternativ läkekonst........

min lilla älskling i himlen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0