Insnöad!!!

Det var många som var det idag, mer än vanligt. Jag har då tagit mig till jobb för att jobba med ett projekt. Jag har suttit i växeln hela dagen helt själv, en rejäl adrenalingkick när samtalen kommer hela tiden. Ska köra lite mätningar på det sedan. Annars är det lungt, jag älskar alla denna snön, kul att slira runt med bilen..hihi

På lördag spelar syrran och jag på en bröllopsmässa på slagthuset i Malmö, ska bli lite kul och på kvällen är det melodifestivalen, kan man inte missa. Hoppas Ola har en bra låt i år..



på den tiden när man var smal!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anki J

Tänk om man hade kunnat komma och lyssna på mina älsklingskusiner ;)....

Kram

2010-02-04 @ 01:53:33
URL: http://www.jankils.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0