Lördag och bara några timmar kvar

Snart är det melodifestivalen och det ska blir skitkul att se det igen. Imorgon klockan 05.00 kör vi till Sälen, kanske blir lite svagt med bloggandet men jag ska försöka blogga genom min kära iphone.
Har sjungit på bröllopsmässan hela dagen på slagthuset i malmö. Rätt mycket folk faktiskt. Vi ssjöng nästan hela tiden mellan 11.00-16.00, sen packade vi ihop hälften och jag begav mig hem medan syrran stack till nästa spelning. Stackars tös... Måste göra om hemsidan till www.Me-2.se Någon som känner sig manad att komma med förslag om hur den ska se ut och vad som ska finnas där. Titta gärna på den idag, tradig och inget vidare originell. Har försökt få Sebbe till att lära mig dreamveawer men jag tror inte han kan så mycket för han har inte hjälpt mig än. Kanske ska gå en kurs.??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0